Presentació a Tarragona de les actes del congrés «El monument tardoromà de Centcelles: dades, context, propostes»

4 d'abril de 2024 - General

Juntament amb el Museu Nacional d’Arqueologia de Tarragona (MNAT) i l’Institut de Ciències Religioses Sant Fructuos de Tarragona (INSAF) ens complau convidar-vos a la presentació de les Actes del Congrés  «El monument tardoromà de Centcelles: dades, context, propostes» , que tindrà lloc dijous 4 d’abril, a les 19h, a la sala d’actes dels Serveis Territorials de Cultura a Tarragona (C. Major, 14. Tarragona).

El llibre, inclòs dins la col·lecció «Studia Archaeologiae Christianae» de l’Ateneu Universitari Sant Pacià, permet recuperar les ponències i altres aportacions fruit del congrés celebrat el 2022 i que tenen l’objectiu d’aprofundir en el coneixement sobre aquest monument d’època tardoromana.

La presentació comptarà amb la participació de la directora dels Serveis Territorials de Cultura a Tarragona, Lurdes Malgrat; la directora del Museu Nacional Arqueològic de Tarragona (MNAT), Mònica Borrell; el director de l’Institut Superior de Ciències Religioses Sant Fructuós (ISCR-INSAF), Andreu Muñoz, i els representants de l’Ateneu Universitari Sant Pacià, Armand Puig i Cristina Godoy.

Properament, més informació.