L'alumne de màster de Patrimoni de l'Església Javier Muriel presenta el seu treball de final de màster

14 de desembre de 2018 - General

"La capella de l'Assumpció del Temple Expiatori de la Sagrada Família d'Antoni Gaudí" és el títol del treball final de màster de Javier Muriel, que ha cursat el Màster d'Història i Patrimoni Cultural de l'Església, especialitat en Patrimoni de l'Església.

La recerca duta a terme per Muriel ha estat tutoritzada pel Dr. Jaume Aymar, degà de la Facultat de Filosofia de Catalunya. Muriel ha dut a terme la presentació del treball en presència del jurat designat per l'ocasió, format pel Dr. Marcos Aceituno, la Dra. Rosa Ribas i el Dr. Jaume Aymar.

Després de la valoració positiva del tribunal, Javier Muriel s'ha convertit en el segon alumne titulat del Màster d'Història i Patrimoni Cultural de l'Església.