"Hem aportat moltes novetats a la investigació del passat de la Catedral"

17 de maig de 2019 - General

La IV Jornada de Basíliques Històriques de Barcelona, dedicada al passat de la catedral gòtica, ha tret a la llum novetats i reflexions que han permès rescriure, en part, el passat de la Catedral de Barcelona (recupera les comunicacions aquí).

Alguns mitjans de comunicació s'han fet ressò d'aquesta jornada i n'han escrit o gravat una peça informativa. Seguidament deixem un recull d'aquest ressò:

- 30 d'abril de 2019, Arquebisbat de BarcelonaConeix la Catedral de Barcelona.

- 1 de maig de 2019, La Vanguardia: Identificada la silla más antigua de Barcelona, milenaria y en uso, per Sílvia Colomé.

- 2 de maig de 2019, Betevé: Un georadar per descobrir el passat de la Catedral de Barcelona. Unes jornades sobre basíliques històriques de Barcelona aporten llum sobre la història de la Catedral.

A més, l'equip de comunicació de l'Ateneu Universitari Sant Pacià ha fet aquesta peça com a resum de les jornades, amb la participació de la Dra. Julia Beltrán de Heredia, organitzadora de la jornada, i alumnes de grau i de màster.