El Dr. Mateu Riera presenta el llibre "El monacat de la Mediterrània occidental. El monestir de Cabrera (Balears, segles V-VIII)" a Palma de Mallorca

30 de maig 2018 - General

La presentació del llibre del Dr. Mateu Riera "El monacat de la Mediterrània occidental. El monestir de Cabrera (Balears, segles V-VIII)" a Palma de Mallorca ha comptat amb la presència de membres de l'Ajuntament de Palma i de les institucions col·laboradores de la publicació.

Així, durant l'acte hi ha intervingut José Hila Vargas (Segon tinent de Batle i regidor de l'Àrea de Model de Ciutat, Urbanisme i Habitatge Digne), Robert Baró Cabrera (Cap del Departament d'Arqueologia i Arts Cristianes de la Facultat Antoni Gaudí), Joan Gómez Pallarès (Director de l'Institut Català d'Arqueologia Clàssica i Catedràtic de la Universitat Autònoma de Barcelona) i Mateu Riera Rullán (Professor associat de la Universitat Autònoma de Barcelona i professor de la Facultat Antoni Gaudí).

La presentació s’ha dut a terme el 29 de maig a Can Balaguer de Palma de Mallorca a les 6 de la tarda i ha aplegat a una cinquantena de persones. La televisió balear IB3 n’ha fet una notícia que es pot recuperar aquí.

El llibre de Mateu Riera ha estat publicat per Sant Pacià Books, les publicacions de l'Ateneu Universitari Sant Pacià, i es pot aconseguir aquí.