Alumnes de Grau i Màster de la Gaudí apadrinen un manuscrit de la Biblioteca Episcopal de Barcelona

5 de desembre de 2018 - General

La Biblioteca Pública del Seminari de Barcelona promou l'apadrinament de llibres a través del projecte "Apadrines?", una campanya de micromecenatge per preservar i recuperar alguns dels volums dipositats a la biblioteca pública més antiga de la ciutat que continua en actiu.

Els alumnes de l'assignatura "Fonts hagiogràfiques i litúrgiques", tant els de grau com els de màster, acompanyats pel Prof, Gabrie Seguí, s'han volgut sumar a la iniciativa amb l'apadrinament del manuscrit Quinti Curtii Rufi Historiarum Alexandri Macedonis.

Aquest volum és un manuscrit del 1466 de l'obra Historiae Alexandri Magni Macedonis, de l'historiador romà Quin Curci Ruf, especialitzat precisament en la vida d'Alexandre el Gran.

Fotografia i informació de la Biblioteca Pública Episcopal de Barcelona