Secretaria de la Facultat Antoni Gaudí
HORARI HABITUAL DE SECRETARIA:
- Matins: de dilluns a divendres d’11 a 13h.
- Tardes: de dilluns a dijous de 17 a 19h.
- Mes de juliol: matins d'11 a 14h.
- Agost: tancat
Adreça: Diputació 231, 08007 Barcelona
Telèfon: +34 93 453 49 25
Correu electrònic: docencia@edusantpacia.cat
HORARI ACTUAL DURANT EL PERÍODE DE RESTRICCIONS PEL COVID-19:
Els horaris canvien durant l'afectació de la pandèmia de COVID-19. Consulta els horaris actualitzats, aquí.
■ Matriculació
1.- Admissió i Matriculació d’alumnes nous
Els alumnes de nou ingrés podran formalitzar la matrícula a la Secretaria de la Facultat del 18 al 29 de gener de 2021, en horari convingut previament amb Secretaria: secretaria@edusantpacia.cat / Tel. (+34) 93 453 49 25.
En el moment de la inscripció, els alumnes de nou ingrés hauran de presentar per via telemàtica la documentació següent:
- La sol·licitud d’ingrés [descarregar-la aquí]
- 1 fotografia de la mida i tipus DNI.
- Fotocòpia DNI
- Alumnes ordinaris: certificats corresponents als estudis requerits per a l’admissió en els centres superiors universitaris (cal portar els documents originals).
- Alumnes extraordinaris: certificats dels estudis realitzats (cal portar els documents originals).
2.- Matriculació d'alumnes ja matriculats d'altres cursos i ampliació de matrícula per als alumnes de l’actual curs 2020-2021
Del 18 al 29 de gener, en horari convingut previament amb Secretaria: docencia@edusantpacia.cat / Tel. (+34) 93 453 49 25.
Per a més informació, contacteu amb Secretaria:
- docencia@edusantpacia.cat
- Tel. (34) 93 453 49 25
■ Tipus d'alumnes
Segons els Estatuts de la Facultat, hi ha tres categories d’alumnes:
- ORDINARIS: Els alumnes ordinaris es preparen per l'obtenció d'un títol de Grau. Els requisits són haver aprovat les PAU o altres estudis que possibilitin l’accés a la Universitat. Aquests alumnes hauran de cursar totes les assignatures.*
- EXTRAORDINARIS: Els alumnes extraordinaris no es preparen per a l’obtenció del títol de Grau, i per tant, podran cursar totes les assignatures o bé només algunes, i rebran la certificació dels exàmens que realitzin.
- OIENTS: Els alumnes oients es poden matricular a les assignatures que vulguin, però ense passar les proves d’avaluació ni obtenir cap títol.
* Els majors de 25 anys que no tinguin la titulació exigida per a ingressar en els centres superiors civils, podran accedir a la FHEAG mitjançant la Prova d’accés a la Universitat per a majors de 25 anys. Els majors de 40 i de 45 anys que no tinguin la titulació exigida, podran ingressar a la Facultat mitjançant les Proves d’Accés especifiques.
■ Convalidacions
Es podran convalidar els estudis cursats en una universitat, facultat o centre d’estudis superiors amb un programa coincident.
S’haurà de presentar la documentació següent:
1) Imprès de sol·licitud adreçada al Degà o Cap d’estudis de la FHEAG.
2) Certificació acadèmica (original i fotocòpia) del centre de procedència.
3) Pla d’estudis de la titulació d’origen.
4) Els programes de les assignatures aprovades de la titulació d’origen, segellats per la Facultat o Centre Superior on les va aprovar.