El Màster d’Arqueologia i Arts visita el Born CCM i l'Arxiu Arqueològic i el Centre de Col·leccions del MUHBA

15 de maig de 2018 - General

Dues classes de Metodologia Arqueològica del Màster d'Arqueologia i Arts s'han dut a terme des del del Born CCM i des del Centre de Col·leccions del MUHBA. En el primer cas, els alumnes han pogut observar el discurs museogràfic d'un jaciment del segle XVIII.

En la segona classe, al Centre de Col·leccions del Museu d'Història de Barcelona els alumnes han visitat un espai poc conegut de la ciutat. El Centre és un equipament destinat a la conservació, estudi i difusió de les col·leccions del MUHBA. Els alumnes de màster han fet un recorregut per les sales de recepció, treball i de reserva per veure-hi l'activitat que s'hi desenvolupa. El Centre acull també l'Arxiu Arqueològic, que també han visitat, un edifici destinat íntegrament al tractament del material arqueològic acabat d'arribar de les excavacions fins el seu arxiu i posada a disposició per a l'estudi.