Call for Papers obert al 4t Congrés Internacional d’Arqueologia i Món Antic Tarraco Biennal - VII Reunió d’Arqueologia Cristiana Hispànica

9 gener - General

“El cristianisme en l’Antiguitat Tardana. Noves perspectives” serà el tema del 4t Congrés Internacional d’Arqueologia i Món Antic Tarraco Biennal. El congrés serà alhora la 7a Reunió d’Arqueologia Cristiana Hispànica, que per primer cop se celebra a Tarragona. Investigadors d’arreu d’Europa hi presentaran les darreres troballes arqueològiques sobre els primers segles del cristianisme.

L’objectiu és fer un estat de la qüestió i actualitzar els estudis i treballs desenvolupats durant la darrera dècada sobre la l’arqueologia hispànica paleocristiana entre el segle III i inicis del segle VIII. Tots els investigadors que treballin aquesta temàtica poden presentar propostes de comunicacions abans del 28 de febrer de 2018 aquí.

El congrés, que es durà a terme entre el 21 i el 24 de novembre a Tarragona, també té la preinscripció oberta per assistir-hi. El comitè científic tindrà la representació per primera vegada de l'Ateneu Universitari Sant Pacià amb la professora de la Facultat Antoni Gaudí Julia Beltrán de Heredia, i estarà compost, entre altres, per membres de la Universitat de Barcelona, la Universitat Autònoma de Barcelona, o del Museu Bíblic.